welcome

~tentang diriku~

Wednesday, September 18, 2013

~aduh rindunya~

salam semua...jarang2 baru update blog aku nie...okay,hari ini aku nak citer sikit pasal kawan baru yg aku share hari 2...ktorg kan baru je kawan tak sampai sebulan lagi...tapi aku dan dia hari2 msg...pagi,tghrh,ptg,malam pah2 pagi balik...hari2 macam 2 la sepanjang kitaorg kenal nie...bila dlm 1 hari xterima msg dari dia rasa lain...yela dah hari2 yang berlalu sentiasa msg...bukannya dah jatuh cinta tapi rasa sesuatu yg xlengkap kalu xmsg sbb dah di ajar dlm 2,3 minggu ni macam 2...so jgn salah faham k...12hb lepas dia mula diam kan diri...aku resah tapi aku tnggu gak kuatkan semangat utk x msg dia dulu tapi tak terdaya...aku hantar tanya kabar masa 2 dah kul 6.30 ptg tapi dia balas lewat kul 7.15 kot lebih kurang...aku bls blk msg dia pah2 tiba2 dia kata ada problem dia pening kepala pah2 dia ckp xtau nak msg apa...so aku stop msg dia xnak kcau dia lagi...3 hari gak aku dan dia masing2 bawak haluan xmsg antara 1 sama lain...ikutkan hati aku xnak dah msg dgn dia..tapi kemarin dia dah stat msg...sebenarnya aku mmg tunggu2 msg dari dia tapi tabahkan hati kuat kan diri utk xkacau dia...bagi dia ketenangan sbb dia ada masalah dgn kawan2 pmpuan dia...2la rmaisgt kawan dagn pmpuan pah2 layan dengan cara yang xbetul tmbul salah faham di hati la...pah2 dia la yg pening kepala nya...dia strees dgn org lain dgn aku pun dia stress gak...tapi xpe la....sbb 2 aku xnak kacau dia...nnt tambah lagi masalah dia 2...k lah...lain kali aku story lagi ek..

No comments:

Post a Comment