welcome

~tentang diriku~

Monday, October 21, 2013

~masalah hati dan perasaan~

haii semua....
lama xupdate blog aku nie...
dah bersarang labah2 agaknya sebab lama sangat dah tak terusik...
entah2 dah keturunan ke berapa labah2 ada kat sini agaknya...ok la semua..
.berkait dengan tajuk kita pada hari nie...
ewah2 macam nak buat surat rasmi je...hihihihihi...
k lah hari nie aku nak share citer pasal masalah hati dan perasaan yang melanda dalam diri aku nie haa...
xde la besar sgt pun masalah biasa2 je....
biasala jiwa muda dan remaja...remaja ke??muda ke??hehehehe sendiri mau ingat la...
kalu rasa jiwa muda dan remaja nak wat camner kan????...
masalah hati dan perasaan yang aku alami nie sebenarnya pasal kawan baru aku tu la...
aku nie cepat terperasan ckit tambah2 bila ada org ambk berat, take care psl kita mula la berangan ntah apa2...kawan baru yg aku kenal nie entahla,,,
kadang2 aku xfhm dgn perangai dia tue...
dah kalu xsuka kalu just anggap kawan buat cara kawan layan kawan...nie tak...
mungkin bagi dia hal tue biasa je seperti layanan kawan sebagai kawan...tapi aku rasa tak...
dah kalu xde mood nak msg ke apa ke,, yang bila aku ajk jmpa pergi 2 kenapa...
bagi je la alasan apa pun xperlu lah datang nie tak buat aku terasa "istimewa" sedangkan hai tue x terjadi pun....aku memang dah frust dah ingt dia xjadi datang lagipun aku fikir +ve kalu dia xjadi dtg pun...
ni time aku dah nak balik time tue la dia muncul plak kat situ...
tension nya tapi dalam hati sebenarnya hepy sbb dia sudi dtg...
tp xleh ckp lama sbb aku mmg dah nak kena balik lagipun aku dah lama duk citu...
dlm pada aku hepy sbb dia dtg jgk wlaupun kejap je dpt jmpa, tiba2 bila aku msg tnya kabar mlm nya dia cakap dia xde mood.....
masa 2 aku rasa macam aku duk atas satu bangunan yang tinggi tiba2 jatuh berdepuk kat bawah...
itu versi over la...rasa dia seolah2 mcm tue la....ptg yue jmpa okay je itba2 mlm kata xde mood...hampeh tul...sakit hati mmg la tak terkata tapi salah sapa????
aku jgk yg salah berangan sangat dekpun padan la dengan muka...poyo sangat itu la jadinya...
so smpai hari ni aku n dia sama2 diam biarla dia, dah masuk hari ke lima dah...
aku xnak kcau dia takut dia tgh serabut lagi sedang xde mood...biarlah...
so nie la masalah hati dan perasaan yang aku alami...xde la tahap kritikal pun biasa2 je,,
,k lah lain x aku share story lagi dengan korang2 k....

No comments:

Post a Comment