welcome

~tentang diriku~

Wednesday, September 4, 2013

~sae(kawan) baru~

salam semua...lama x mencoret kat blo nie...bkn sibuk tp dpt 1 penyakit...nak tau penyakit apa???penyakit malas...hehehehehe...grau je la korang semua...lama menyepi sbb malas sebenarnya dan kena ikut mood baru boleh mencoret nukilan nie...

ok la...hari ni aku nak citer pasal sea baru(kawan baru k)..baru knl 2 minggi jer....ok perangai budi bahasa sepanjang perkenalan pendek kami nie...kawan aku nie laki la...dia planning nak kawen bln 10 nie tp xjadi di sebabkan hal2 yang tak dapat di elakkan...so buat ms skrg dia xpercayakan pmpuan...terasuk r aku...tp dlm dia xcaya kat pmpuan dia still terima aku jd kawan dia...

kisah hidup dia sedih gak r tapi aku xleh la nak story lebih2 kat sini...mulanya dia xnak kwn dgn aku tp aku nie jenis org yg xputus asa...lagi org 2 xnak kawan lagi la aku nak kawan...so aku mulakan langkah misscall dia dan hntar msg kat dia...alhamdulillah dia reply...di situla bermula persahabatan kami nie...

dia dah pernah di kecewakan dan aku fhm perasaan dia wlaupun xsepenuhnya...sakit bila org yg kita syg yg kita suka yg kita nak jadikan suri hidup hati kita tiba2 berpaling tadah...dia yg merasa mesti hebat sakitnya...aku yg dengar turut terasa...bagi dia skrang perasaan cinta dan sayang yg hdr dengan cepat akan pudar dengan pantas jugak...tapi aku rasa x...lain org lain ragam dan hatinya...so sama jugak lain org lain pendapatnya...jadi kita kena terimala...


Diriku sedar siapalah ku dimatamu
hanya sebutir pasir di pantai kau berlabuh
cukup di situ hasrat ku terkubur

Kau juga bilang kau belum bersedia lagi
untuk mengganti pasangan dalam sanubari
mungkin kerna masih basah luka lama

Jika kau ubah fikiran
aku kan setia menanti
jika kau perlukan teman
carilah disini
jika kau ubah fikiran
untuk jatuh cinta lagi
yang pertama ke depan
jika kau ubah fikiran

Akan ku serah segalanya oh kepadamu
senang atau susah aku tabah tuk menempuh
tapi sayang hatimu belum terbuka

Aku mahukan kamu
sungguh benar dan jujur
aku mahukan kamu
sungguh benar dan jujur
tapi sayang hatimu belum terbuka

kata2 2 dipetik dalam lagu jika kau ubah fikiran nyanyian mila...lagu ni sesuai utk kawan aku 2...so sapa2 yg ada hati dengan dia blh la tujukan lagu 2 untuk dia...mn tahu hati korang untuk dia dan korang jodoh untuk kawan aku 2...semoga berjaya...aku juga berdoa moga kawan aku 2 bukakan hati dia untuk mempercayai perempuan2 lain jangan hanya di sebabkan nila setitik rosak susu sebelanga...renung2 kan...salam semua...

No comments:

Post a Comment