welcome

~tentang diriku~

Friday, February 3, 2012

~dipermainkan~

hai..lama xupdate blog ni..
ok hari nie nak cerita pasal dipermainkan..
aku ke yg dipermainkan??
boleh dikatakan mcm 2 la..
apa yg aku rasa macam 2 la 
tp xtau la situasi sebenar macam mana..
ok..
citernya mcm nie..
3tahun aku couple dgn mamat nie..
lepas 3tahun dia mnta kitaorg jd kawan..
so aku terima la sbb xkan aku nak paksa org syg aku
btl x??
lepas 1tahun kitaorg kawan baru aku dpt tahu yg selama aku knl dia 
dia ada kenal awek nie..
duk sekampung dgn dia..
so bl aku dpt tahu benda scr tiba2 aku rasa geram gila
dan teramat marah
dan aku rasa sepanjang aku couple dgn dia,dia knl awek 2..
kalu korang bengan x??
aku tahu antara aku n dia dah xde apa,xde apa yg perlu aku marahkan sbnarnya..
tp itulah yg aku rasa..
aku jgk rasa bertuah sbnarnya sbb pts dgn dia sbb dia xpernah hargai apa yg dia ada..
xpe la nak wat camne kan dah nasib aku,,,
so apa yg aku blh buat skrg ialah cari kebahagiaan aku
dan harap dia pun bahagia dgn  hidup dia...

No comments:

Post a Comment