welcome

~tentang diriku~

Saturday, February 11, 2012

~salah aku kah?~

hai...hari ini aku nak citer pasal salah siapa...
dalam dunia ini kita akan di landa dgn perbagai masalah..
samada perkara itu terjadi di sebabkan salah kita @ salah org lain...
so, aku skrg ni tgh bengang sbb aku rs hal nie bkn salah aku...
dl aku pernah di tugaskan dgn suatu hal...
aku laksanakan tugas 2 tanpa bertanya empunya badan..
jd setelah aku selesaikan aku tunjukkan la hsl kerja aku 2..tp aku di marahi sbb xtnya dia dl sblm mula kan kerja 2...
aku blh terima sbb aku th slh aku kerana xtnya dia dl sblm buat...
lepas hal itu terjadi aku sentiasa beringat dan mengsetkan minda aku sekiranya ada kerja yang akan datang aku haruslah berwaspada dan perlu bertanya kan padanya dulu utk mengelakkan sesuatu yang tidak di ingini berlaku...

kerja yang aku tunggu2 tiba pada suatu hari...dan aku di tugaskan utk menyiapkan kerja tersebut...oleh kerana aku telah serik dgn hal yg pernah terjadi aku mengambil langkah berjaga2 dgn bertanyakan pada empunya tuan...
akan tetapi, pertanyaan aku tidak di jawab dan aku hnya melaksanakan 1 tugas shj yg di berikan setelah mendapat kebenaran dari nya...yang lain2 aku tinggal kan kerana ingin mendapat keputusan yang pasti darinya...tp tidak kesampaian kerana dia cbuk...so aku diamkan sj hal itu dan berhasrat utk bertanya kemudian hari wlaupun ku tahu due date nya telah hampir tamat...so ct hjg minggu aku cuti dgn tdk memikirkan apa2 hal mengenai kerja yg ada...

malam nie aku menerima paggilan telefon kerana dia bertanyakan tentang kerja yg di berikan,so aku kena marah dan aku di salahkan...aku bgtau la sbb2 nya tp tetap aku di salahkan...nasib2...mugkin ada salh ku dan mungkin ada slh dia...pening2,,,aku buat xtnya dia aku salah...aku tnya dia pah2 xbuat sbb xkonfum pun aku slah jgk...so apa korang fikir???  


No comments:

Post a Comment