welcome

~tentang diriku~

Thursday, January 12, 2012

~rindu pada dia~

hai...skrg ni aku rasa sunyi...macam xde kawannya..tambah2 rmai kawan2 aku dah kawen n bakal kawen so aku rasa kehilangan...tapi aku heppy sebenarnya sebab mereka dah jumpa kebahagiaan mereka dan aku harap diaorang heppy di dunia dan akhirat nnt...insyALLAH...tapi aku agak terkilan la dgn dgn sorg kawan aku nie...dari sek rendah aku kawan dgn dia sampai dia dah kawen...aku akui masa kitaorg hbs spm pun dah bawak diri masing2 utk kejar cita2...nama je kawan baik tp jrg sgt kitaorg call sms antara 1 sama lain...aku faham masing2 sibuk dgn pengajian masing2..kitaorg hanya call@sms bl masing2 duk di rumah kat kg,itu pun kl ada hal la kl x masing2 diam..hbs stdy aku xsmbg ke peringkat seterusnya,aku buat keputusan utk keje...aku keje kerani je xla la cbuk sgt kdg2 je...so bnyk masa aku free...dia plak mengajar dan aku xcall@sms dia sbb aku tahu kerja dia bnyak cbuk...aku takaut mengangu...skrg dia dah kawen lg la cibuk uruskan suami...aku hepy sbb dia hepy...tp aku sedih kl sbb dah bersuami hilang kawan...aku xnak la macam 2...last aku msg dia ms hari bahagia dia,2pun dia xbls sbb cbuk di hari berbahagia dia...dan aku aku xnak kcau dia sbb takut nnt mengangu dia dan suami tp sbb ms 2 befday dia aku msg jgk la wish befday dia...dia bls 1 je...sedih sgt...tp nak wat camne...terima je...skrg nie aku xtau apa dia buat,dah pndh tmpt keje blm, aku tgk kat fb je la psl dia kalu aku nak tahu...ehmmmm...poyo kan aku nie...sedih ntah apa2 ntah..xpernah fikir pasal keadaan org kat sn...aku faham, tp sebagai manusia rs sedih,kecewa,gembira xleh lari la...

bnyak lak aku cerita hari nie...xtau r nape tiba2 ada idea nak menulis so teruskan je usaha kl x xtau bila plak aku nak update blog nie...

ok sekarang kita tinggal pasal citer sedih nie,,,aku nak share pasal novel lak...aku tabik r pada penulis2 novel nie...sbb hasilkan karya yg best,seronok di baca,memberi ilu baru bl bacanya, dan diaorg teror sbb boleh terbitkan karya yang memang best nie...sekarang nie aku baca novel ni.....cover novelnya kat bawah nie...

so,sapa2 yang kaki baca novel try la baca novel nie gerenti berbaloi pnya...

No comments:

Post a Comment