welcome

~tentang diriku~

Saturday, December 31, 2011

~gila novel~

hai semua,malam ni aku nak citer pasal novel yang aku baca..tajuk novelnya "akhirnya aku kawin"
citer dia best r tp yg xpuas hatinya hero dia 2 kuar lambat sgt..xpuas rasanya bc pasal hero dia 2 dah nak habis br kuar wataknya..tp watak hero 2 best r, nama hero nya syafizi...kisah ni pasal serong pmpuan yg mencari cinta sejati yang akhirnya menemui kebahagian yang dia sendiri tidak menduga jiodohnya itu..
best sgt2 novel nie...novel ini adalah karya kedua penulis novel nie,novel pertama beliau tajuknya"cinta tiga suku"...aku xbc lg novel ini tapi ank sedara aku citer katanya best gak..nnt aku nak baca r..
ni cover novelnya..comelkan??

hari ini aku nak sambung ckit lg psl novel nie...semalam xbest nak bercerita sbb keyboadr wat hal..so psl citer dlm novel ini mmg best..aku suka sgt2...citer dia sempoi je xla berat sgt mesej yang nak di sampaikan...aku yang baca nie blh tergelak,menangis bl bc time part2 yang memang menusuk kalbu..tp aku memamg..kalu tgk citer yg sedih2 pun kuar air mata gak...2la pasal kl tgh tgk citer2 sedih mesti family aku yang lain tgk aku,nak tgk air mata aku kuar x..jht kan diaorg 2..

berbalik kepada novel akhirnya aku kawin ni, buat kt tertanya2 sapa yang akhirnya jd pilihan si didi watak dlm citer nie..tanpa di sangka2 org yg selalu cr gaduh,sktkan hati dia,selalu pggl dia debab nie rupanya jth hati kat dia...sbb 2 la dia lawan si didi 2 macam 2 sbb nak ambk hatinya..btl la org2 tua kata jgn terlalu membenci nanti timbul rasa sayang 2...
 sekian dulu,k...

No comments:

Post a Comment