welcome

~tentang diriku~

Saturday, September 8, 2012

~so long~

salam...hai semua..lama sangat dah x update blog nie...xtau nape mmg rs nak menulis tp malas pun ada gak...nak kata cbuk xpun...saja menyibukkan diri ada la...

umur dah maklin meningkat, kawan2 pun ramai dah menamatkan zaman bujang ada jugak yg dah menimang cahaya mata...untk smua kawan2 aku doakan semuanya berbahagia...aku hnya mampu doakan je utk kebahagiaan korang2 semua...utk diri sendiri lak smg di pertemukan jodoh...huhuhu...gatal la plak...

skrg ni aku ada mengikuti novel i love u stupid nukilan melur jelita...walaupun baru baca sikit jaln ceritanya menarik minat aku utk ikiti kisahnya...xsabar nak tunggu novelnya di pasaran oktober nie...sampaukan aku lupa skrg ni baru bulan september...aku mati2 ingat skrg dah masuk bln oktober siap srh ank sdr aku tolong carikan novel 2...kesiah dia berpusing2 cari novel yg belum ada di pasaran lagi...bl dia blk bgtau xde jmpa pun novel 2 baru aku pesan yang aku dah tersilap...sory ek anak sedaraku...mak sedara kamu dah angau agaknya...huhuhuhu..

dalam novel 2 aku ada tertarik pasal persahabatan mereka...betul jgk kata2 nukilan nya...sangat2 bermakna...baru aku memahami erti persahabatan..setiap apa yang tertulis ada benarnya...aku suka kan nya...ok lah dah malam masa utk tidur esk kerja..nnt aku ada masa aku update blog ni k...
k semua semoga ceria hendaknya dan sentiasa berada di bawah rahmatNYA,,,amin

No comments:

Post a Comment