welcome

~tentang diriku~

Saturday, September 8, 2012

~kisahnya~

oh lupa aku ada nak share 1 cerita kat sapa2 yg membaca blog aku nie..
cerita pasal seorang lelaki yg aku kenali 3tahun lamanya...
aku ingat aku betul2 mengenali hatinya tap rupanya aku salah...
salah bkn sikit tapi terlalu banyak...
pertama, aku menerima dia dalam hati aku dalam waktu yg terlalu singkat aku mengenalinya..
kedua, aku terlalu percayakannya..
ketiga, terlalu berharap...
keempat, terlalu sygkan sesuatu sehingga xsedar sebenarnya aku melukakan hati sendiri..
seterusnya, terlalu berlembut dan selalu berfikiran positif sedangkan aku tahu hakikatnya..
aku tutup hati aku utk setiap kesalahan yang dia lakukan yang akhirnya memakan diri sendiri yang menyebabkan aku terluka...
setelah beberapa seketika aku dan dia cuma berkawan..dalam aku berkawan sebenarnya aku masih berharap yang dia milikku walaupun terlalu banyak salahnya pada aku...
aku tetep berharap agar dia berubah..
dan akhirnya harapan aku dimakbulkan dan memang dia berubah...berubah menjadi hak org lain yg membuatkan aku terlalu terluka...terlalu kecewa tapi xla sampai menyeksakan diri sendiri..
dan aku akur dengan apa yang terjadi...
sepanjang perkenalan kami aku selalu tanya dirinya xde ke kawan wanita lain selain dari aku..apa yang dia bagitau hanya tentang adk agkatnya...yg lain2 katanya tidak ada...
tp samapi satu masa,masa 2 hari jadinya tapi aku lupa tentag hari lahirnya mgkn sbb hati aku tidak lagi padanya...pada ms 2 br aku tahu rupanya dia mempunyai seorg kawan perempuan yg berasal dr kg nya,,,aku tnya dia sgt x pmpuan 2 dia kata ya...sakitnya hati aku..seperti di hiris2...selama nia ku hanya di permainkan sakitnya tiada sapa yg aku dpt kongsi..jadinya mengalirla air mataku..itu caranya utk aku lepaskan perasan kerana dengan itu aku akn tenang dan semua yang berlaku telah mengalir keluar melalui air mata yang menitis...dia ada sesuatu yang aku pnjm kepadanya,,,bila aku th hal itu aku sering kali mendesaknya supaya menjelaskan secepat yg mungkin kerana kalau boleh aku xingin lagi berhubungan dengannya lagi...apa yg di janjikan x di tunaikan dr bulan ke bulan yg lain dan sehingga la aku tidak lagi dpt menahan perasaan marah..buat pertama kali aku meninggikan suara pada lelaki yg aku sgt skt ht bila memikirkan apa yg telah dia buat pada aku..
dan aku rasa lega sehinnga aku x lagi memikirkannya..dan hutangnya itu telah aku berikan kata putus padanya..pandai2la dia fikirkannya..

1 comment:

  1. sabar ya atie..
    ana dlm dilema lagi...byk masalah skrang..
    nak share pon kat cni pon susah..huhuhu..
    mana lah tau..susah bercinta nie..

    ReplyDelete