welcome

~tentang diriku~

Sunday, January 30, 2011

~interview~

first skali aku nak gelak dl.....
hahahahaHAHAHAHAHahahahahaha
bkn apa....1st time g interview mcm ni la jd nya....
nak di jadikan cerita....
pada 27/01/11 kul 7.00pagi bermula lah perjalananku dgn motosikal (aku duk blkg,abg aku yg bwk)
pg 2 sejuk dgn angin lagi....jauhnya perjalanan ku dr rmh ke PC....
dlm kul 7.45pg smpai la ke destinasi yg di tuju....
masa ni smua perasaan ada takut,gementar,suka,rsau,mcm2 la....

rmainya org.....
fuhh tarik nafas lega....
jmpa la sorg 'akak" ni dia pun br smpai gak....dia blk temuduga 2 aku pnya blk tmduga 1...jalan la dgn dia....
aku pggl dia 'akak' pas2 aku ckpla sk2 ht je pggl akak ni ntah2 sm umr ke lg md dr aku ke....;akak' 2pun tnya r umur aku...
thn 87 aku kt bersamaan 24tahun la....aku tnya dia blk...22tahun br....malu tul...
aku pggl dia 'akak' sbb dia mtg giler ingt pagkat akak r dr aku rp2 adk....
aku pun meneruskan perjalan....tibala tmpat yg di cari...rmainya org...
aku mula menyusun sjl2 yg diperlukan mengikut turutan yg di kehendaki...
siap je aku tgk list nm...nm aku yg ke23....aku pun dftar la...
1 group terdiri dr 5org dah msk blk interview,,,,takutnya,,,,
mula la jntg aku xckp oksigen berdegup kncg....aku ddk menunggu giliran.....kpl lutut aku dah terketar2....
gementarnya.....group pertama kluar menandakan berakhirnya interview diaorg....
urusetia pun pgg fail dan memanggil nm2 yg tertera....aku termasuk skali dlm list group ke 2 ni....
mkn la lj jntg aku berdetik......TAKUT....
ahli panel pun memenggil membenarkan kami msk.....

nantikan smbungannya k....


No comments:

Post a Comment