welcome

~tentang diriku~

Saturday, January 1, 2011

~buku baru~

selamat tahun baru semua.....
tahun baru,buku baru,azam baru
utk permulaan tahun ni agak ok la
tapi aku kena keje....
sian kan tp xpe la nak wat camne dah jd kewajipan dan tanggungjawab aku
apa azam tahun baru korang???
azam tahun lps mcmn terlaksana x???
aku?????
ehmmm blh la tp xbrp nak menjadi la azam 2....
utk thn ni????rahsia xleh bgtau,,,,hehehehe...
tp hrp2 smua berjalan dgn lancar dan mendapat keredhaan dr NYA....amin....
skrg musim hjn jd hr mendung sll gelap je....kl dpt selimut msti best giler ni....
tp hrp2 hujan yg turun ni bw keberkatan dan kebahagiaan dlm hdp aku....
smlm dia call wish heppy new year,,,,ktnya aku xingt dia....tp sbenarnya aku mmg ingt dia....
sblm 2 aku mmg nak msg dia tp aku ingt kt2 dia msg buat apa bkn dia blh bls pun sbb tepon dia rosak so aku btlkan je la niat aku 2....
tiba2 tepon aku bunyi nm yg tertera di skrin tepon 2 buat aku tersenyum
entah aku epy sbb dia call....dia ada tnya aku...rndu dia x???mmg aku rndu,rndu sgt2 tp aku tkt nak lafazkan takut aku melayang tinggi tntg hrpan aku pd dia yg akhirnya aku jth tersungkur....
aku dia lps seketika aku jwb...rindu...dia pun ckp dia rndu aku gak....berbunga2 ht aku dgr...
tapi
aku xtau apa status aku dgn dia skrg....
kl aku tnya kan gaduh....xpsl2 plak....so aku diam je nak biar ms@waktu yg tentukan nya....aku harap aku x berangan sorg2 kali ini.....
tp apa pun aku kan dptkan jwpn dan kepastian drnya untk aku buka buku baru utk tahun ni,,,,
wish utk aku hepy ek korang semua...



No comments:

Post a Comment