welcome

~tentang diriku~

Thursday, May 6, 2010

~percintaan jarak jauh~

hai.....
bertemu kembali kita di ruagan ini...

.....percintaan jarak jauh....

jika di bandingkan dengan org lain rasanya lg rmai
yg jarak cintanya lg jauh...
cintaku masih dlm negeri yg sm cm jarak pemisah kitaorg ni...
sepanjag tempoh aku bercinta dgn nya cm sekali je jmpa,,,

nak th tempoh kami bercinta??
nak msk empat thn dah...
kl korang kat luar sn sgp ke berdepan dgn situasi mcm aku ni??

utk sekian lm aku selesa dgn keadaan mcm ni...
first jumpa pah2 xjmpa2
smpai lah bulan januari@february thn lps jmpa dia...
2 pun jmpa bkn sbgai kekasih tp kwn tp mesra..
ms 2 ktorg gdh dan berpisah tp jd kwn..

xde dah pgln mesra....ckp gn saya awk....
kwn mcmn layanan nya...
nak over2 nnt x di layan...
jumpa dgn dia aku sgt gembira...
slm 2 thn tnggu utk bertentang mata dengan nya tlh tiba
wlaupun
sbgai kwn...
tp ht aku berbunga2 dpt jmpa dia...

lps jmpa dia dl dah xjmpa2 dah....
skrg ktorg couple,,,
gdh kjp2 je...
gdh baik gdh baik
xde keje la agknya...
hehehehe...

aku xth smpai bl aku dpt bertahan dgn keadaan ini...
aku megharapkan yg terbaik utk aku...
aku selalu berdoa yg dia di ciptakan utk ku aku aku tercipta untk nya...
mg2 hbgn kami berkekalan....

No comments:

Post a Comment