welcome

~tentang diriku~

Thursday, April 22, 2010

~diari hidupku~

hai...namaku atie...
2 nm glamor la....

nm sebenar hayati tp bl di pendek kan jd la atie
Atie ni nm aku gn utk kwn2 yg baru kenal semenjak aku menyambungkan pengajianku di salah sbuah ipta di sini...
aku adlh ank ke-11 dr 13org adk beradik...
kl ml2 dpt kwn bl tnya je psl adk beradik mst rmai yg terkejut sbb rmai
ada yg kt blh buat 1 team bola...
ada yg kt sedozen 1...
mcm2 lg la...
tp aku hepi di lahirkan dalam keluarga yg rmai...
meriah tmbh2 kl adanya ct sklh xpun ms raya lg la meriah..
smua blk penuh rmh....

aku orgnya biasa je....tinggi, org kata aku krs tp aku rs diri aku agk berisi...
tp biasa2 je la....
skrg aku dah hbs diploma tp xsmbg degree ats sbb musabab yg x dpt di elakkan...
aku buat keputusan utk berhenti belajar buat seketika...nnt ada rezeki aku akn smbg pengajian yg aku tagguhkan ni....
skrg aku keje jd kerani...not bad dr aku ddk rmh xbuat apa
dah nak msk setahun aku keje cni...
kt org timba pengalaman...
sementara dpt keje lain aku ddk la keje cni dl
xde rezeki lg kat tmpt lain...

hjt di hati nak keje kerajaan tp kelayakan blm tntu di terima...
aku xksh aku nak jgk keje kerajaan
sp xnak keje krajaan,enth menjamin la kot...
ehmmm...ok lah
utk hr ni setakat ni je dl nnt ada ms terluang lg aku tls lg...k
salam ukhwan dr atie
wassalam

No comments:

Post a Comment