welcome

~tentang diriku~

Tuesday, April 22, 2014

~ntah apa-apa jerrrr~

salam semua...
dah lama xupdate...
last tahun lepas kot...
k lah tahun 2014 dah menjelma dah pun...
pejam celik pejam celik dah masuk 4 bulan dah...
2 pun dah nak hbs bulan dah...
lama xshare bukan cibuk tapi malas...
bkn xde cerita nak kongsi, ada banyak tapi malas...
malas lagi...
hehehehe...
dalam enty sebelum2 ni aku ada citer pasal kwn baru kan??
dgn dia skrg aku x jrg msj, call tnya kabar atau what ever la...
sebab???
sebab ms ry haji hari tue dia ckp dia stress...
dia tgh serabut dgn mana2 pmpuan...
so...aku ambil jalan utk gngu dia...
aku xmsj, aku xcall kalu dia tak start dulu...
so lama2 kitaorg terus diam menyepi mcm tue je...
lama2 terus lupa...
aku xkacau dia...
dia xserabut aku x sakit hati...
tapi pada beberapa hari 05hb 12 tahun lepas aku msj dia...
bagitau mak aku dah xde tggalkan aku utk selama2nya...
just nak info dia...
lepas tue xmsj dah...
lepas aku xgeng sgt dah dgn dia, aku kcau kwn dia...
gatal tangan punya pasal...
mula2 aku miscall, dia call blik tapi aku xberani agkat...
pah2 dia msj tnya sapa, aku ckp aku slh terdail...
hehe...
2,3 hr lepas tue, tangan aku gatal miscall dia balik...
tapi xde respon...
cuma esk nya ada 1 no xdikenali call...
masa tue aku duk dapur, masak sbb hari jmaat, aku cuti...
adk aku yg agkat pah2 bagi kat aku...
aku jwb dia tnya sapa ada miscall kat no dia semalam...
tapi aku lupa, aku cakap aku xde miscall sapa2 pun....
lps letak phone baru aku ingat aku ada gtl tangan miscall 1 no...
pah2 aku msj mnta maaf sbb kcau dia...
so dari situ, aku msj dgn dia jd kawan dgn dia...
lps msj bertimbun2 dia ajk jmpa sbb katanya boring cuti xtau nak g mana...
aku xcaya xkanla nak jmpa dah knl xsmpai 24jam lagi,.
aku pun tgh boring masa tue,,so aku beranikan diri 2 pun sbb aku kenal sepupu dia...
sepupu dia rakan sekerja aku...so aku buat syarat dia kn bwk sepupu dia kalu nak kuar...
jadila ktorg kuar...
seram sejuk jgk rasa...tapi kejap jer sbb dah ptg masa 2...
dari situ kitaorg kwn msj knl diri msg2...
smpai sekarang kitor still kwn lagi...
so...
berbalik kepada tajuk entry td...
cerita nie jadinya ntah apa2 jerrr
sesuai tak???
hehehe...
k lah u all...tata...
wish me luck in everything i do...

No comments:

Post a Comment