welcome

~tentang diriku~

Wednesday, November 23, 2011

~my best friend wedding~

assalamualaikum....
hai semua...
hari nie aku nak citer psl kawen best friend aku...
sebenarnya blm langsung lg ntah tp aku excited sgt nak tgk dia akad nikah,naik pelamin,kenduri dia semua2 hal dia nnt la...
dalam ramai2 geng kitaorg dia bkn la org pertama yang kawen...
dia org ketiga dlm geng kitaorg yg nak kawen nya...
1st skali ja bln 5 lepas(kl xslp la) pah2 niza (lp dah bln berapa)..
skarang bestfriend aku akan melangsungkan pada 25 november nnt...
xsabar rasanya...
hepy tgk diaorg n sedih sbb nnt ssh la nak hang out sm2 bl msg2 ada suami...
hari khamis mlm jumaat nnt dia akn akad nikah...
xsabar rasanya...
dia tunang bln 2 lps kl xslp...
aku pun lupa,apa punya bff la aku nie...
nnt gmbr kawen nya aku upload kemudian je...
nntkan k...

No comments:

Post a Comment