welcome

~tentang diriku~

Thursday, October 6, 2011

~lamanya ku tinggalkan blog nie~

lama betul aku xupdate blog aku nie....nak kata cbuk xjgk...entahla malas agaknya.....
hari ini xde apa2 yang aku nak share sbenarnya...cuma sedang kebosanan 2 yg tiba2 ingat kat blog aku nie...
skrg ni aku still keje tmpat sm lagi...ehmmm xde rezeki lagi blh keje tempat lain...tapi aku selalu berdoa moga2 aku di cepat2kan dapat keje yang lebih baik...bkn mksd aku keje sekarang xbaik...ok xpenat, bnyk pengalaman aku dapat, bnyk benda baru aku belajar...tambah2 berkomunikasi dgn org...tp kl di beri peluang cakap depan org rmai rasanya x terbuat...hihihihii...still ada lagi perasaan gelabah dan gabra 2...biasa la 2 kan....

puasa dah lepas,raya pun dah lepas gak...xlama lagi raya haji lak bakal menjelma...tnggu je la...moga aku masih ada mas 2 nnt...raya yang lepas seronok...smua adk beradik aku balik kg...meriahla....pas2 raya ke-4 akak aku ada wak mjls tahlil ckit utk arwah suami dia...alhamdullillah smua berjalan lancar...ms nie seronok smua berkumpul bergotong royong siapkan apa yang patut utk majlis 2....seronok tambah dgn penat...malam 2 aku tidur xhiraukan sapa2 pun sbb penat pnya psl...

24 september lepas 2buah keta dr kg dan 2 buah keta dr shah alam pergi rombongan merisik dan meminang ke pahang jengka 9 utk abg aku...aku xg pun sbb nnt sp nak tlg mask utk org kat rmh...dpt tgk gmbr je la nampak gayanya...alhamdulillah smua berjalan lancar...xlama lg aku bakal dpt kak ipar br la...insyALLAH tahun depan majlisnya...tema majlis kat rmh aku nnt warna kelabu...so dr sekarang kena cari baju la...
panjang lebar lak cerita aku nie...k la lain x plak aku tulis kat blog nie...harap2 xambk masa yang lama r...
k...
salam....


p/s: kat bawah nie aku post kan ckit gambar masa raya lepas....

No comments:

Post a Comment