welcome

~tentang diriku~

Thursday, May 12, 2011

~mencari,tercari,tercari,mencari~

nak tahu knp tajuk dia mcm 2????
sbnarnya sj je...ye la tgk kwn2 dah akhiri zaman solo tb2 ingt kat diri sendiri...
memikirkan dan terfikir untuk mencari dan tercari-cari calon yg ssuai utk mengisi kehidupan di muka bumi ini...
jiwang tul ayat aku.....
tiba2 je feeling hr ni xtau nape....
ok...kt smbg cerita tajuk di atas k....
tgk kwn2 jmpa pasangan utk dr msg2 tmpag gembira dan terdetik di hati bila plak giliran aku???
calon blm ada lg???ehhhmmmm bnyk hal yg kn settlekan dl...
ada ke kekasih ht aku???di mn dia???apa kejenya??mcmn orgnya???

aku mencari seorang lelaki dan bkn nya jantan...
aku mencari yg beriman dan dpt mendidik aku,,,
aku mencari yg sejati...
aku mencari yg setia dan akn sentiasa di sisi..
aku tercari-cari...
masih mencari dan belum ku temui...

eeeiiiiii jiwang tul la...
dpt ke apa yg aku cari-cari...insyALLAH kata2 itu adalah doa....
aku

1 comment: