welcome

~tentang diriku~

Wednesday, April 27, 2011

~lamanya x update blog~

ehhhhmmmm....
lm btl dah x update blog aku ni....
cbuk je sll tp xtau la cbuk dgn apa....
keje kot...
ye la tambah2 skrg smua pkerja br tgl aku je duk cni lg....
rezeki kat cni lg nmpaknya...
apa pun aku syukur...
smua dah bhenti keje,,,,dpt keje lain la nak kawen la...
tp xpe aku doakan yg terbaik utk diaorg smua...
aku hrp diaorg pun doakan yg terbaik gak utk aku...
tgl sorg bnyk bnda yg nak kn handle...
adala keje nya nak kt bnyk xpun sbnarnaya...nak kt ckit ada la jgk....
skrg keje aku dah x perfect mcm dl...
ada je yg aku lupa...
kdg2 tension dgn dr sndiri asyk buat keje x smpurna....
tp aku ambl iktibar la 2pun kdg2 pastu buat jgk...
hihihihihihihi...
entah...
skrg aku cbuk tgk citer korea jgk 2 yg xde ms nak online...
pas2 ada la beberapa perkara yg mnyebabkan aku xupdate blog ni....
2 xleh bgtau la....
k la nnt apa2 hal aku akan update blog ni....
nak kt selalu xjgk....bl ada kelapangan dan ada story yg nak di share kan....
k buat masa ni
salam smua....

No comments:

Post a Comment