welcome

~tentang diriku~

Tuesday, February 1, 2011

~buku lama~

hai...
bkn apa tajuk buku lm ni merangkap utk smua kngan2 lm dgn dia....
kl kat dlm ni ada aku tls psl dia dl2 korang abaikan je k....dah jd sejarah...
dah xde apa dah.....so kl bc just bc je k.....skrg buka lembaran baru utk tahun 2011....
cm agak terkilan la yg di harapkan xmenjadi bkn sbb xde jdh tp dah dia xnak berusaha...hampeh tul....aku je yg terkejar2 kan dia tp dia...............
geram tul....tergangu mood aku.....
lain tg di harap lain yg dpt....kt nya nak tnggu ry cina nak bgtau status aku dan dia....kt nya hal yg mengembirakan utk aku dan dia.....untuk dia mmg la hepy tp bg aku xpun......geram tul....hepy sbb xsengsara la kot xcouple dgn aku.....jht sgt la aku ni agaknya.....
eeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii geram tul....

No comments:

Post a Comment