welcome

~tentang diriku~

Wednesday, December 29, 2010

~meow~


haiwan peliharaan aku....
comel,putih,gemuk,meow
mcm2 nm aku pgl nya...
kucing ni sbenarnya bkn aku pnya pun
mula2 aku jmpa meow ni ms aku tgh sidai kain di suatu pg
aku pun dah lp la bl
tp
kl xslp aku dlm 5bulan yg lps kot...
ms 2 dia kecil lg
warna dia putih pas2 ada tonpok oren&itam...
mula2 abah aku xbg pelihara ta aku buat gak
aku bg mkn main dgn dia
dia suka ggt org
dia xleh tgk bnda gerak mesti dia terkam
tp time dia mls jg hrp la
buat do no je....
mula2 dia kn tdr bwk je xleh naik ats rmh
tp lps 2bln jd penghuni rmh aku dan menjadi kesukaan smua yg memandang
dia leh naik
sll duk lpk ats rmh
mkn,tdr,main,
apa yg bgs dgn kucing aku ni dia buang air bsr@kcl dlm tndas..
xajar pun pndai sndr...
agaknya sll sgt tgk org dlm rmh aku ni kuar msk tnds agaknya...
skrg dia jg raja dlm rmh
kdg2 tdr ats ktl,ats sofa,mn2 tmpt dia rs nak landing la...
kdg2 kl mlm tdr dgn aku...
kl tdr dgn aku dia yg duk tgh2 ktl aku duk tepi2 je...
sdp dia tdr...









skrg plak dia sk main kjr2 dgn aku....
seronok sgt lgpn aku mmg mnt giler kucing ni
lgpn dah lm sgt xbela kucing ni 2 yg excited btl
skrg kcg aku dah besar,gemuk
sp2 dtg rmh msti tgr kucing aku ni ngandung ke??
korang tau apa aku jwb???
xtau xsmpt g scan...hihihi
k lah pnjg lbr tul crita aku kl ni...

No comments:

Post a Comment